Julklappstips - Till nästa år (jajajag vet... kolla in när Julafton 2015 närmar sig)

Nu var ju Julafton typ en evighet sen men ville bara visa upp mina fina julkappar till min mor och två systrar.
Klädde gamla glossybox-boxar i julpapper och knöt fast röda sidenband på locket av boxen för att kunna öppna utan att knyta upp bandet. I boxarna så la jag en röd servett för att göra saker lite festligt, lite choklad + en prov på en parfym ( som jag även sprayade i boxen eheeh jag vet, vem är jag?)
 
1. Handkräm 2. Sminkborstar i ett smart "fodral" 3. Press-on naglar från ImPress 4. Platt sminkborste, perfekt för att lägga bas 5. Nagellack.
Hade lite olika sakerna i boxarna men det mesta var samma fast i olika färger. :)):)))
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0