NYÅRSLISTA 2014

Om Kissie gör denna Nyårslistan så måste jag också göra det, plz man är väl bloggare....

 

Beskriv året med tre ord.

Kärlek Jobb Pengar

Bästa köpet?

Min Canon EOS 600D eller min svarta mössa hahah!

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?

Down on Life - Elliphant

Lets go nu är jag din Yo - Markus Krunegård

Happy Little Pill - Troye Sivan

Done Wrong (Opiuo Remix) - Pretty Lights

Okänt Nummer - Kapten Röd

Vem har du umgåtts med mest?

Ture, Hanna och Nico skulle jag tro

Har du blivit bättre på något?

Göra saker jag egentligen "inte vågar". Tvingat mig själv till så många roliga saker i år som lett till möjligheter som jag bara kunnat drömma om förr!

Vad var extra dåligt med året?

Har glidit ifrån några vänner vilket alltid är tråkigt men inget jag kan göra något åt så är väl lika bra. 

Har även blivit spottad i ansiktet av en pundarjävel och även blivit äggad för första gången av några moppepojkar. Inte superroligt, intressant att se vad 2015 kan erbjuda dock, kanske en käftsmäll?

Vad var extra bra?

KARRIÄREN. på riktigt though, jag har ju knappt kommit någon vart men ändå.... mycket för mig! fått lite kontakter och även några jobb som Make up Artist wiiiiiie! Även att jag fått jobb på The Body Shop vilket jag är sjukt glad över!

Lärde du känna några nya människor?

Knappt, inte som jag träffar privat iallafall. 

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?

Snackade i en Youtube-video vilket är fasansfullt i mina ögon haahah!

Fakturerade för första gången omg.

Sen så tog jag även studenten hurra!!

Gjorde någonting dig riktigt glad?

 Min löööööööön lol

Vad var din största framgång på jobbet 2014?

Sminkade massor av boys and girls och fick pengar för det hallå what 

Största framgång på det privata planet?

Privata? Kanske inte kan kalla det framgång men att jag hängt ihop med denna knasern i snart tre år är dock rätt duktigt om jag får säga det själv. 

 

Vem saknade du?

Min vovve Vincent har jag saknat fruktansvärt.

Har du haft ett förhållande under 2014?

Yes, varit tillsammans med Ture i en evighet nu känns det som. ♥

Vart reste du under 2014?

London med min pojkvän.

Sverige aka Emmaboda (ahahh riktig Stockholmare hej) for some fest, musik och snusk.

Vad var din största tabbe 2014?

Oj jag vet inte... 

Vilka ser du som de största händelserna under året?

Tagit studenten.

Jobbat som Makeup Artist (på riktigt lixom hallå?!)

Skaffat mig ett jobb...jobb som jag faktiskt tycker (jättemycket) om.

DJ'at med mina bästa vänner på Sommar! och Ace.

Äntligen skaffat Medusa.

Fått över 3.000 Subscribers på min Youtube kanal (eheh)

Fått cirka 7.000 Followers på Instagram (lol)

 

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?

Våga ta ännu mer risker och ta mer plats!

Tror du 2015 kommer bli lika bra?

Håller tummarna!

Vad kommer du sakna från 2014?

14. Då fjorton alltid varit mitt lycko/favoritnummer så känns det lite läskigt att 2015 är här :(

Vad önskar du att du gjort mer?

Tagit tid åt mig själv. På riktigt, jag har jobbat så mycket detta år och stressat upp mig själv så mycket att jag seeeer trött ut. Min hy har tagit stryck och bara blä, ne 2015 blir det ansiktsmask iallafall en gång i veckan hahaha!

Vad spenderade du mest pengar på?

Smink no doubt. Annars sushi och småskit från ebay.

Och så slutligen; dina planer inför 2015?

Skaffa kontakter och jobba ännu mer.

Åka iväg på någon resa med mina närmaste vänner.

Få 20.000 Subscribers på Youtube. 

...och bli snuskigt rik, flytta till New York och leva livet osv osv osv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0