Crying out for attention

Andra dagen i skolan!
Dock hade vi bara tre lektioner men ändå, det känns seriöst redan jobbigt.
Jag kommer fan inte orka, lixom de låter löjligt för alla hatar ju skolan men asso...jag AVSKYR skolan, blir emo så fort ja tänker på de + att jag går i 9an nu, måste skärpa mig.... Alltså åhh :@@
jaja, efter skolan åkte jag med Hanna till mölnvik för hon skulle köpa en kalender. Eftersom vi inte ättit något till lunch (pga de nya 6.orna invaderade) så köpte vi två cheeseburgare på donken oxå, himmelskt hahah ;)
När vi sen skulle köpa energidricka så trodde inte killen i kassan att jag var 15 (15årsgräns) ahahh, jag ba - JAG ÄR 15 JÄVLA HORA :@@@ lol nejmen så gick de inte till... men han lät mig iaf köpa den, som tur var. De fick mig att tänka på att jag verkligen måste fixa legg snart...fast ja e för lat, kommer inte orka... :c
åh alltså, måste färga håret jäävligt snart asso, don't worry, ska färga om de röda, har blivit så jävla blekt...håret e typ blont...gingerrött...o fint rött :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0