Ooh how I love to feel it burn inside!

har fått en släng av - måste_lyssna_på_crashdiet_(med david självfallet)_hela_tiden_annars_älskar_jag_dom_inte
så - OH HOW I LOVE THE TASTE OF CYANICE. så jävla fina killar.
är kär i varje en av dom, på riktigt alltså.
f.ö e jag trött på livet, hah nejmen, har en bilduppsats att göra, en slöjduppsats och tydligen så tycker min no lärare att jag bara kopierat någon text från internet till mina  f y r a no uppsatser. fml
iaf var jag idag med alex, så rätt mycket gladare blev jag pga det iaf och glömde allt plugg... för tillfället.
har iof oxå nya vackra skor från tiamo för -:600spänn! som ja köpte tsm med mina vänner häromdagen.' kanske slänger upp någon bild här på bloggen, om jag orkar heh...
pfffffffffffffffffffttt

Kommentarer
Postat av: jiiiiim

Fett fin du e !!

2011-04-03 @ 01:01:08
Postat av: Hellman

ååh tack Jim <33

2011-04-03 @ 01:54:32
URL: http://evelinahellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0