Jag är Lucy in the sky

blekte håret idag och färgade med en vit färg, så nu e de vitt! föutom lite små gula skiftningar i de långa håret...orkar typ ta bilder...imorn!
idag åkte jag in till liljeholmen o kolla in plusgymnasiet, verkar asbra! verkligen jättefint där, 4 min från tunnelbanan o typ 2min till liljeholmen centrum haah, så ja kan handla massa grejor : (( SÅ DÄR SKA JA GÅ, stylist linjen here i come!
har ni förresten hört Veronica Maggio's nya låt "Jag kommer"? Rätt så bra, ingen märkvärdigt..egentligen, men helt okej - HÖR DEN HÄR
just nu har pappa gubbmiddag, en gubbe blev asfull på en fcking öl, satt och kramade om mig och berättade om sin son som var i min ålder.... tror han ville fixa ihop oss..
...men ah, jag har sån jävla huvudvärk av den där jävla fitt färgen - L'oreal stockholm, så ja ska kolla på Predators och sen går ja o lägger mig! Nighty night

JAG ÄLSKAR CAMBILDER OKEJ?!? ser ut som en crack whore...
och jo jag har faktiskt en tröja på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0