Stockings ripped all up the side, we are trash.

Fy satan va sjuk jag är
och jag verkar inte bli friskare.
stackars, stackars mig :(
idag chilla ja runt på umo, ba hängde hahahh nej men ah
imorn ere svenska nationela och jag har laddat upp med energidricka och caaandy
awesome
förövrigt e jag assur över att mitt hår på min vänstra sida(lol) vill inte blekas ( :@@)
blekte en gång till och la i asmycket just där men blev nästan ingen skillad, f i t t a
men ska iaf bleka en gång till med pärlblond (alltså vitblond) blekning och sedan färgar jag med stockholm ( också pärlblond) färgen från L'oreal som jag hört ska va bra. aaaand then silvertoning.
lite rage ;@@
+ känner mig asful i lugg, vill dö, nämen :pPPpPpp
ska spara ut den, från och med....NU
överexponerat ljus = planka. MEN JAJA :@
eheh gillar att vara arg :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0