6. Mitt favoritminne

Hmm...nu ska vi se här. Inget jättefint och speciellt men det jag tänkte på först var
när jag hade filmkväll med vännerna och jag och min vän, (ska inte nämna några namn hahah),
jag satt på henne för hon tyckte det var jobbigt och hon var jävligt kissnödig hahah!
Och så ba - POFF så fick hon mens i förtid.
HAHAHAH okej. var tvungen, tror jag inte garvat så mycket i hela mitt liv, kissa nästan på mig
lol, visst var det ett fint minne?
I'll take it to the grave
puss ;44$44$$44
är verkligen jättenaken på bilden, så ni vet. förövrigt håller ja i min gravid mage som ni ser
för jag är gravid mmh

Kommentarer
Postat av: Line

HAHAHAHAHHA. Åh. Jag gillar ditt bästa minne, a l o t <3

förresten var den en jedrigt fin bild <:

2011-01-25 @ 22:22:07
URL: http://dowahdoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0