Jag har tråkigt, okej?

10 saker om dig själv

1. Jag hatar de flesta.
2. Min värsta rädsla är att bli ignorerad.
3. Jag bryr mig egentigen inte om skolan, tyvärr.
4. Jag är aldrig riktigt medveten om vad jag gör.
5. Jag faller ofta för äckliga killar........typ, beetlejuice-äcklig..... :(
6. Om jag har träffat dig en gång kommer jag ihåg dig, föralltid typ hah!
7. Jag skulle kunna leva mitt hela liv i min säng och dö lycklig.
8. Jag ääääälskar kebab
9. Jag har varit riktigt deprimerad för några år sedan.
10. Jag är rädd för att låta någon komma nära.

9 saker du aldrig gjort

1. Känt mig normal hahah!
2. Knarkat
3. Brutit ett ben
4. Varit på festival...en riktig festival dårå. (MEN PEPPAR P&L 2012!!!)
5. Ätit lever hahah :(
6. Försökt gå ner i vikt. (på riktigt, jag bara pratar om de hah!)
7. Grät inte när jag såg Romeo och Julia haha! inte en enda tår
8. Sett ett avsnitt av gray's anatomy
9. Varit nöjd med mitt hår i mer än en månad

 

8 sätt att få dig att "falla"
1. Var konstig, galen, cp.
2. Ha liknande intressen/ musiksmak.
3. Kunna få mig att skratta.
4. Vara lite skabbig hahah! detta ska vara >DU<

5. Snygg!
6. Glad och social
7. Ha bruna/svarta ögon!!!
8. Bry dig.


7 saker som du tänker på ofta
1. Kläder
2. Hår.
3. De personer jag inte kan prata med längre.
4. Mig själv, brister, vad andra tycker om mig osv.
5. De förflutna hahha, djupt
6. Musik, artister osv.
7. Om jag fått något sms

 

6 saker du vill säga till olika personer just nu

(ni får inte veta till vem hihaho)
1. Du är fan bäst i världen, lämna mig aldrig.
2. Ge mig pengar tack!
3. Sluta prata, jag älskar dig men shhhhh.
4. Du är en chooooraaa för du inte ville ha mig ahhahah! dö i en eld
5. Du är snäll, men du är du och de är fel.
6. Du är så jävla underbar, jag älskar dig och hoppas du förlåter mig någon dag.


5 personer du träffat senaste 7 dagarna
1. Hanna

2. Nico

3. Isabella

4. Ken

5. Sofia


4 smileys som beskriver ditt liv just nu
1. :S

2. n_____n
3. :(

4. d:)


3 saker du blir avtänd av
1. Feta människor
2. Svett, dålig lukt etc
3. Kroppshår


2 saker du ska göra imorgon
1. Gå i skolan
2. Äta


1 erkännande
Jag borde ta mig i kragen och bli lite social av mig, inte tro att alla hatar dig och leeeva lite.


Kommentarer
Postat av: vad tror du liksom.

och då undrar jag dig evelinaaaaaaaaaaaaa. vilken isabella syftar du på ? hihihi din favorit elleeeeeer hon du absolut inteeeee ville eta lunch med : HAHHAHA bara för att du ska få en kommentar och känna dig populär. puss på neeeesan :

2011-10-04 @ 14:47:51
URL: http://hejjagärenkungochdetärsexigt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0