Ska vi älska så ska vi älska till Rock'n'Roll

sitter smexig som få och lyssnar på gyllene tider och dricker världens go'aste söder te
idag var det halt som satan (med mina converse, smart), trodde jag skulle ramla och dö hela tiden och en gammal gubbe fick tom hjälpa mig upp för en backe för jag bara halka ner hela tiden, kändes fint..ehh

har inte bestämt mig än om jag orkar åka hela vägen till gustavsberg på tekalas (<3) för att bara kunna vara där kanske två-tre timmar och sen åka hem, svårt liv jag har.
ska iaf kolla på lite Face Off nu som förövrigt är världens ballaste program, handlar om special effects makeup artists, har bara sett ett avsnitt dock men då gjorde dom zombies och de var så jäklaklaklaklaaa snyyygttt
JAG E (fyi) GLAD FÖR HANNA E HEMMA FRÅN EGYPTEN HIHIHIHIHIHIHIHHIHIHI
ni borde tacka gud för att mina missfärgade naglar inte visas i camen <3<3<33<3

Kommentarer
Postat av: Tora

Jobbigt snygg bild.

2012-01-14 @ 21:08:10
Postat av: Evelina

toooora då :$

2012-01-15 @ 09:40:17
URL: http://evelinahellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0