Hon var den som lätt blev deppig, men var tyst om saken, stängde in sig i sitt lilla hörn. Inombords så vändes världen uppochner.

Hanna @ pakbänk @ landetingenstans
dagen har spårat lite och timmarna har flygit iväg, ska nog dra iväg mig till ture snart dock♥
Sanna: jag håller också på att få så blont hår som du har. går ganska bra. men vart har du köpt hästschampot och hur mycket kostade det?
- Jag köpte det på www.ryttarstugan.se för 200kr hade jag för mig. Det är 500ml så det är helt klart mycket för pengarna! Märket heter Blue Snow :))

Kommentarer
Postat av: sanna

måste bara ge dej fett mkt cred för att du verkligen tar dej tid och svarar på dina bloggläsares frågor! det är verkligen fåförunnat. finns en massa dryga bloggare som knappt bryr sig om sina läsare! du är grym ska du veta

2012-05-13 @ 22:16:22
Postat av: Evelina

sv: Åh tack, du skulle bara veta hur glad du gör mig! Självklart svarar jag på mina trogna följare hah :D

2012-05-15 @ 15:14:37
URL: http://evelinahellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0