Murad - Skin Perfecting Primer - Acne and Shine Control

Hur har jag kunnat överleva utan denna underbara produkt?!
För mig som aldrig använt en ansiktsprimer är denna en mirakelprodukt. Min hemskt oljiga hy kontrolleras helt av denna och får min foundation att sitta på hela dagen. Ger den 10/10 heheh ♥
Det ända avskräckande med denna produkt är att färgen är ljusbrun först men smälter sedan in i huden och ger inte någon synlig färg. 
Rekommenderas om du har problem med oljig hy och även om ditt bas smink inte håller så länge.
Köpte min på Ebay för 220 kr inklusive frakt LÄNK
 
//Använde mig av denna på Emmaboda och var primaprima fin hela kvällen och det är då inte en lätt match med allt man är med om hahah!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0