This or that?!?!? TAG :PPPPP

Rouge eller bronzer? Bronzer helt klart, gillar att skulptera ansiktet med matta puder. Färg i ansiktet är jag inte direkt något fan av.... gillar att se grå och trist ut hahah!
Läppglans eller Läppstift?  Läppstift helt klart, gärna läppfärg. Föraktar läppglans, bara kladdigt och usch.
Eyeliner eller Mascara?  Mascara om jag endast får välja en.
Foundation eller Concealer? Foundation, använder sällan concealer då jag har en foundation som täcker som satan!
Neutal eller färgad ögonskugga?  Hmm föredrag neutrala. Om jag kör med färgad blir allt alltid föööör crazy
Pressad eller lös ögonskugga? Pressad helt klart. Har några lösa men tappar alltid ut dom. :(
Borstar eller svampar? Borstar. Usch för svampar.
 
Inte för jag har någon sminkblogg MEN OKEJ JAG VILLE :(

Kommentarer
Postat av: Jzy

Vilken foundation använder du?! Den låter ju asbra hehe

Svar: MAC studio sculpt i färgen nc 15 :))) supertäckande och den ljusaste foundationen jag hittat...
Evelina

2013-01-20 @ 12:42:34
URL: http://jzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0