skriker för högt i mitt gamla flickrum

Beställt lite saker från ebay hihoh, ska visa hur de fungerar och kvaliten när de kommer hem till mig hihoh
* Murads skin perfecting primer - acne and shine control.   209kr exakt
Jag må inte ha acne alls men jag är oljig som ett as i T-zonen så hoppas på att detta gör under! 
 
* Kopia av den omtalade Beautyblender'n.   9kr exakt
En foundation svamp helt enkelt, hur mycket skillnad kan det vara egentligen? :s
 
KOM TILL MIG BILLIGA EBAY PRYLISAR ♥
//har inte kunnat sova något vidare alls denna vecka, ligger uppe till 5-6 på morgonen i ren ångest över att jag inte lyckats somna hah :( är så trött i kroppen, ble. mitt animal crossing new leaf hjälper lite iaf 

Kommentarer
Postat av: lisalitzium

Riktigt snyggt hår!

Svar: tack så himla :)
Evelina

2013-06-30 @ 19:29:59
URL: http://lisabjernhagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0