MIN BEBIS ÄR SOM NY IGEN

så idag vaknade jag av att någon bankade på min dörr. jag bor mitt i skogen så detta var en aning konstigt. jag var helt nyvaken så orkade inte gå ner - tänkte äsch vem de än är så går den väl snart. sen ringer någon o ba tja du är inte hemma. ja ba fast jo lol, vaknade just och de enda denna man säger i telen innan han lägger på är - okej jag kommer. ALLTSÅ VAA jag fick typ panne. hjälpte inte att en stor lastbil kom åkandes och världens biffigaste big boy kommer ut. hahah pin, jag hade bara fått paket.
hade fått beställa helt gratis en ny undersida till min macbook pga överhettning som ledde till "luftbubblor" i plasten eheh. ITS SO PRITTIII NOW :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0