14 april - Födelsedagsinlägg en dag för sent \ (•◡•) /

Hurrahurra för mig! fast igår.... yes, igår 14 april fyllde jag 19år wihoh, ett år kvar till systemet hahah!
jag åt tårta, fick presenter och åt sushi buffe mums!
var även supernöjd med mitt smink, funderar på att göra samma i nästa sminkvideo..hmm?
för er som vill veta så gick jag två hiiiimla fina förvaringslådor, en rosa take away mugg, en svart magtröja utan ärmar, sex månaders glossybox (yeesss!!) och lite cash! ska även få en grå AA magtröja när det väl finns i min storlek

Kommentarer
Postat av: Twiggy Lundberg

Sushi-buffe? Shit jag skulle aldrig sluta äta haha!

Svar: det var typ så hahah, så gooooott!
Evelina

2014-04-16 @ 07:50:05
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0