Dr. Denim - Solitaire Sky High Second Skin

Det finns verkligen inte något bättre än nya jeans! Det är det plagget jag känner mig bekvämast och snyggast ut i.
Och dessa, ohjisses, de är helt perfekta! Extra högmidjade också vilket nästan är ett måste för mig. Dessa superstretch jeans har gjort mig helt handikappad när de gäller vanliga jeans + jeans utan hög midja.
 
- Jag hade ett par likanande flex jeans från bikbok (som jag älskar) men de är helt söndernötta i röven, förmodligen sitter jag för mycket eller hahhah något liknande... iaf så har de inte riktigt gått sönder än men man ser typ mina trosor igenom tyget så blir nog att slänga de heh

Kommentarer
Postat av: Sara

Gud vad snygga! Vart har du köpt dom?

Svar: Carlings! :)))
Evelina

2014-05-02 @ 17:06:01
URL: http://period-bloood.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0