fy för E.L.F och roligt osv

värsta problemen, var påväg att köpa sh*t loads med smink från ELF igår, (då jag inte testet någonting alls därifrån förr) men först så var jag inne på .com sidan och där kunde man endast skicka till usa och canada, men detta tog mig cirka 1 timma och 5 utbrott för att förstå, därefter hittade jag uk sidan MEN allt är ju för fan out of stock där, nej fy fan för elf! (sur.se) 
IAF här får ni en rolig bild hahah, min pappa är bästi världen, så rolig asdfghjklöä vi köpte frosties MEN FICK INGEN MAGIC SPOON VADAN DETTA HEMSKT
edit: fick precis mail om att de ursäktar sig så mycket och ska skicka oss en sked heheheheh livet ♥
 

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hahahaha
Ang. Elf, allt säljer slut hur fort som helst för de har så mycket rea hela tiden. Men gillar iaf dem väldigt mycket!

Svar: Ah jo de är inte så konstigt, så himla billigt också! men blir så frustrerad att de jag vill ha aldrig finns :(((
Evelina

2014-04-29 @ 16:38:11
Postat av: Caroline

Hahaha, åhhh <3<3<3<3 Tokfarsan <3

Svar: ja hahah! vi vill ha vår sked!!
Evelina

2014-04-29 @ 18:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0