Min Smink Hörna & Vardagsfavoriter ★

Här sitter jag och sminkar mig varje dag, i mitten min fina spegel som har zoom på ena sidan, åt höger mina bas-borstar och åt vänster mina smink produkter jag använder ca varje dag med topps och mina ögonborstar.
 
I översta lådan har jag Make up Store Smog, Elf gotta glow, Elf candid coral, Elf liguid eyeliner, Benefit they-re real mascara och Maybelline the falsies. Även Make up Store Satin som ej är på bilden.
I understa lådan Rimmel stay matte puder, Make up Store fual foundation i Helsinki, Nyx hd concealer i Fair, Elf eyelid primer, Make up Forever mat velvet foundation nr15, Make up Forever hd puder, Bella pierre highlight och Make up Store fresh rose blush.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0