Nyårslista 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Var lagligt på krogen, hängde ut mig själv på yt och var så jäkla modig ibland!!!!! Tycker jag iaf heh

Höll du några av dina nyårslöften?
Förmodligen inte, brukar ha som nyårslöfte att bli mer social eheh. Är ensamvarg 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej tack o lov!

Dog någon som stod dig nära?
Ja, min bästa vän och finaste killen någonsin

Vilka ställen utomlands besökte du?
Spanien

Vilket/vilka datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
Emmaaaaboda ååååh bästa, datum kommet ja inte ihåg heh

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Är sjuk ungefär varje dag, hela tiden såatt... 

Bästa köpet?
Min MuS mat velvet foundation, 100krs disco pants, Noubas millebaci läppfärg nr 15, 

Vad spenderade du mest pengar på?
 Smink såklart och sen antagligt massa dumheter!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina vänner gör mig alltid glad, det är det finaste jag har kvar.
 
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013?
Hela Alt-J's album An Awesome Wave, Thomas stenström Full av liv,  Markus krunegård STHLM skyline och Askan är den bästa jorden osv

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Utan tvekan det värsta året någonsin för mig, tror nog inte 2014's början blir bättre tyvärr dock

Vad önskar du att du gjort mer?
Varit mer med min familj och mina vänner. 

Vad önskar du att du gjort mindre? 
Tänka. Tänker way to much 

Hur tillbringade du julen?
Med familjen och en del av kusinerna :)
 
Blev du kär i år?
Ne, var redan duh

Favoritprogram på TV?
Ojoj nuså, Dexter, Misfits, Christine och The Mentalist!!!!

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Finns endast en människa jag verkligen inte klarar av, fast "hatade" denna redan året innan lol

Bästa boken du läste 2013?
Bok, que?

Största musikaliska upptäckten?
Tror det var i år jag verkligen började lyssna farligt djupt in i krunis låtar och därav börja avguda pojkvaskern. Kan typ börja böla bara jag tänker på vissa låtar/texter lol no joke dont judge

Något du önskade dig och fick?
Eeeh... Önskade pokemon x i julklapp och fick det yeyeye party!! Har en charmander ja kan klappa på, blir inte bättre

Något du önskade dig men inte fick?
För att försöka inte vara så tråkig och bara säga "nej" eller mörk o mystisk o säga "något om mig själv" så säger jag ja, ville ha en legolas bodysuit som bara kosta runt 600-700kr lol... Inte ebay priser på den inte

Årets bästa film?
The hobbit, Hunger games.... Ramla runt på Imdb och kom på Looper! Om den kom ut detta år i donno men såg den i år heh

Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
Åt sushi med familj+pojkvän och sen kommer jag inte ihåg.... Hoppas jag var med vänner!
 
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Skulle kunna ha fått ett jobb eller fått en aslyckad yt karriär på någon månad hah! Skulle gärna hängt mer min mina bästa vänner som ja redan nämnt. Min allra bästa vän kunde gärna komma tillbaka till mig igen så behöver jag inget mer någonsin 

Hur skulle du beskriva din stil år 2013?
Pastel, plattå, högmidjat, mycket mage, mycket smink lol

Vilken kändis var du mest sugen på?
As always Orlando Bloom fast egentligen bara med ljus lång peruk tack! OCH SIMON BAKER ÅH BEJB. Vill helt enkelt antingen ha en flicka eller australiensare 

Planer för 2014?
Få ett jobb, tatuera massa fint, pierca mig, bli lyckligare, inte ta någon skit. Grynet attityd
 
Vad ser du mest framemot med år 2014? 
 Inte ett bajs, kanske studenten
 
Tror du att år 2014 kommer blir bättre? 
Kan inte bli sämre än 2013 så ja 2014 jag välkomnar dig med öppna armar!

Har du några löften inför år 2014?
Ugh må bättre? Inte så jäkla lätt att lova menmen
 
Har du haft ett förhållande under 2013? 
Mmhm

Bästa minnet från 2013?
Förmodligen Emmaboda, tjocka filmkvällar med bästis och när jag blev uppmärksammad på diverse smink sidor heh
 
Vad var det bästa som hände 2013? 
VET EJ UHH

Vad var det sämsta? 
UUUUGH GE DIG LISTA VAD TROR DUU

Fick du många nya kontakter? 
Ja jo, inte många nya trevliga dock lol

Är det något du saknat 2013 som du vill ha 2014? 
Skulle gärna bli lite mer positiv fast känt mig mest som en hög bajs de senaste månaderna

Största misstaget? 
Förtränger sånt där usch

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag kan bli din nya trevliga kontakt 2014!! Det här ska ju bli ett bra år liksoom

Svar: Yeees plzzz, lär gärna känna dig mer! :$
Evelina

2014-01-03 @ 09:25:57
URL: http://www.atypi.blogg.se
Postat av: Alexandra

Wiih!:$ var jobbar/går du i skolan? Jag hänger ju mest i Täby(långtbortistan) men åker ju alltid förbi tc på vägen hem!

Svar: jobbar inte hehheh men går i skola i liljeholmen! :)))ugghh långt bort D: aja men dåså, är ofta i tc däromkring!
Evelina

2014-01-07 @ 11:14:38
URL: http://www.atypi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0