Paranormal bio - svärdomar och skrik

I torsdags var jag och Hanna på bio och såg Paranormal Activity The marked Ones. SÅÅÅÅ ROLIGT. Vi två har även sett de två filmerna innan på bio och det har blivit lite av en tradition. Vi skrek, garvade, svettades, skakade och larvade oss hahah.... Så jäkla roligt när de två bredvid mig sitter och säger "åh, det är inte ens läskigt ju" var femte minut när jag sitter och tittar genom fingrarna och gråtskriker ut diverse svärdomar och fula ord när jag hoppar till av minsta lilla gnissel eller rörelse. Såg ungefär ingenting av slutet pga vågade inte heh.
Är aldrig högljudd men med Hanna när vi ser dessa typer av filmer då jäklar.... heh
Lifes good. ♥

Kommentarer
Postat av: Ellinor Tärnqvist

du ser lite ut som Traci Lords från filmen cry-baby på denna bilden =) Mycket snyggt!

Svar: åh jag ÄLKSAR cry baby och traci lords! :D tack!
Evelina

2014-01-22 @ 23:18:58
URL: http://piecezofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0