det här med alkohol

kom precis hem från jobbet och ugh vad trött jag är. - vart på så himla dåligt humör på vägen hem - satt och väntade på bussen när det kom två äldre män ( fruktansvärt berusade) och en liten kille på 13-14 år som var son till en av männen. bussen skulle komma om ca 10min när de två männen tog 'ännu' en öl och alltså neeeej jag förstår ej hur vissa föräldrar tänker. den lilla killen B A D sin far att inte dricka mer och sa att han var orolig att de inte skulle få komma på bussen och att de inte skulle hitta till dit de skulle.
får så ont i hjärtat, pappan ignorerade killen fullständigt och jag blir så arg. drick hur mycket du vill men varför tar man med sin son, förstår ej. försökte hjälpa till då de inte visste vilken buss de skulle ta eller hur de skulle ta sig till pendeln men åååååh ville bara sparka pappan i skrevet o ringa killens mamma eller något uh usch
hoppas lill-killen kom hem säkert :(

Kommentarer
Postat av: Anna ⚡

Usch vad jobbigt. Jag tycker det är så himla obehagligt med berusade personer.
När jag var liten var det _väldigt_ mycket alkohol på mammas sida, jobbigaste jag varit med om.

Svar: Usch verkligen inte okej att föräldrar håller på så runt sina barn :(
Evelina

2014-06-29 @ 22:52:33
URL: http://annamarklunds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0