Sjung om studentens lyckliga dar! - studentpresenter

Lyckan när jag fick Sigma's Premium Professional borst kit i studentpresent! Femton helt underbart mjuka borstar för allt och lite till, åh helt underbara, nr.F25, nr.E50 och nr.E35 är 2die4. Känns så himla fint att ha dessa "fina" borstar och inte endast 5kr's ebay borstar och skolborstarna från Färg (dont get me wrong, de är bra, men dessa är bättre ehehhe).
Fick även ett kit ansiktskräm/nattkräm/tvätt/toner från the Body Shop från mina bästa vänner som även dessa blivit en favorit i min dagliga hudvårds rutin. Aldrig haft en nattkräm någonsin omg, är så len nu omg.
Av min pojkväns mor och lillasyster fick jag ett superfint armband och ett läppglans, så himla fina. 
Pin av mig men började gråta (känslosam dag okej) när jag fick ett armband av min mormor och morfar då det var mormors gamla som hon fått av morfar. Kändes så himla fint att ha något som verkligen betydde något, u feel me, superfint var det. ♥

Kommentarer
Postat av: Isabella

Jag fick ett jättelikt armband som det svarta med silverkula när jag tog studenten, men det hade tre kulor. I övrigt samma!

Svar: knas, kanske är standard studentpresenten hah ;)
Evelina

2014-06-14 @ 16:17:25
URL: http://instagram.com/belskihwh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0