Podcast dokumentärer!

På bussen, varje dag. Så mycket jävla hemsktheter, blir så jävla sur över det mesta men det är även intressant. Få veta mer om gamla brott, nya brott, sånt man hört talas om och sånt man aldrig någonsin hört talas om. 
Rekommenderar några dokumentärer om ni vill lyssna på någon, mest vidriga hemskheter tyvärr men också om några som varit nära att ha blivit oskyldigt dömda.
Hoppas ingen tar illa up, förstår att detta är en konstig sak att rekommendera men det är bra att veta... Fakta är bra. "Kunskap är makt."
Jag lyssnar från appen Podcast som är gratis på app store.
 
P3 Dokumentär - Sveriges Radio LÄNK
Dråpmisstänkta barnläkaren på Astrid Lindgrens
Huddingehärvan
Mordet på Engla Höglund
Skolskjutningen på Culumbine High School
Våldtäktsmålet mot Billy Butt
Södermannen
Hagamannen
 
Just nu lyssnar jag på Verkligehetens Lilja 4-ever och tycker mest KAN INTE BARA ALLA VIDRIGA VÅLDTÄKTSMÄN DÖ EN HEMSK DÖD
1 min in i podcasten och jag skakar av ilska
 
Historien om ett brott - Aftonbladet
Fallet Maria Kisch
Örebromannen
 
 

Kommentarer
Postat av: Lilly

Jag har stått på den bron som hon hoppade ifrån.

Svar: uschdå :(
Evelina

2014-03-06 @ 07:42:56
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0