alltså jag vet, förlåt, jag suger på att blogga

Alltså jag vet förlåt, jag suger på att blogga men jag ska bättra mig!
Har knappt någon ledig dag och har varit överstressad plus sjuk i flera månader nu så är helt slut på kvällarna. 
 
Nu lite uppdatering:
 
- JA FICK JOBB IGÅR PÅ THE BODY SHOP!!!!!
Shit pommesfrites vad glad jag är! Ringde även mitt nuvarande jobb och sa upp mig idag, ska jobba månaden ut sen e ja out forevah :)))))))))))) Förmodligen ska jag jobba i Sundbyberg, bästa, fem min från Solna med tvärbanan <333 vet inte än hur mycket jag kommer få jobba meeeeen ja tar vad som helst hehehe
 
- Har ett MUA-frilansprojekt på g fre-sön vilket alltid är lika spännande <3333
 
- Köpte smink från Makeup Revolution för ca 1000kr igår. Makes me happy wohoh!
 
imorgon kommer det ut en video på denna sminklooken btw :))

Kommentarer
Postat av: Lilly

Grattis! :D Är så trött så jag höll på att skriva tack istället. Hahahha!

Svar: HAhah då är man trött! TACK :D
Evelina

2014-11-06 @ 06:40:59
URL: http://saxros.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0