Seductive Pink Makeup Tutorial ı Evelina Hellman

voiceover dock. va tycks?

Kommentarer
Postat av: Loyse

skitsnyggt! vart köper/beställer du din foundation? :)

Svar: Tack så himla :D jag köper min från Ebay, den har nämnligen slutat säljas (vad jag har hört) så finns endast privatpersoner som säljwr
Evelina

2014-11-08 @ 08:52:00
URL: http://www.nattstad.se/loyse
Postat av: Alex

Läppstiftet är så himla fint! Älskar färgen. Vet att det är från Sleek, men köpte du det i Sverige?

:)

Svar: Visst, en riktig favorit! Nej jag köpte det i London men Sleeks hemsida är superbra så kolla där vetja :) cirka 50kr i frakt dock har jag för mig
Evelina

2014-11-09 @ 18:27:44
Postat av: Blubb Svensson

Alltså... dör typ så fin du är! Önskar att man själv ens hade orken för att kunna försöka lära mig att sminka ordentligt.

Svar: Men vad snällt av dig, tack :$ äsch tycker det jag sett av ditt sminkande e perfa
Evelina

2014-11-11 @ 21:39:00
URL: http://www.nattstad.se/blubbandzombie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0