FAKTURERADE PRECIS FÖR FÖRSTA GÅNGEN

I tisdags agerade jag MUA för Burger Kings nya reklamfilm "King Savers" som kommer sändas om några veckor på Youtube, TV och även en speciell del ur reklamfilmen kommer sändas på SF med ett supertrevligt erbjudande. ;);,);););));)
Blir att agera MUA för en musikvideo och även för en Stadsmissionen reklamfilm nästa vecka. Helt sjukt att jag får jobba med smink, aka det jag älskar, hur ens?!
 
och vet ni vad, skickade just iväg min första faktura!!! SHIET!! VA??? JAG, BETALD??? JAAAAAA
- nästa del blir att skaffa eget företag. känner mig så vuxen omg
 
Imorgon, fredag, kan ni hitta mig kl 12-18 på Make Up Store Åhlens City. Det lilla jag fått reda på att det ska sminkas en hel del halloween sminkningar.... så att kom förbi vetja!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte göra ett inlägg och skriva vad du har i din frilansväska? :) Och även lite detaljerad info om produkterna?

Svar: Självklart kan jag göra det :) Ska bara fylla min frilansväska så som jag vill ha den och sen så kan jag göra ett inlägg!
Evelina

2014-11-01 @ 13:15:47
Postat av: Anonym

Kan du inte göra ett inlägg och skriva vad du har i din frilansväska? :) Och även lite detaljerad info om produkterna?

2014-11-01 @ 13:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0