s j u k s o m a l l t i d

Det är fan alltid lika jobbigt att sjukanmäla sig. Här sitter jag med hög feber och känner mig ändå skyldig när jag ringer och sjukanmäler mig. Känns även som att de aldrig litar på en. Im sick I promise buhu. Oh well.... hur mår alla?
Själv är jag sjuk, haft hög feber sen i måndags, lite bättre idag dock. Fick även huvudvärken from hell igår och en brännande känsla i magen. Varför är jag alltid sjuk uuuuugh?
Min far pushade mig dock till att kolla upp detta så ska till vårdcentralen imorgon och ta lite blodprover och sånt.
 
- Ni som följer mig på Instragam såg nog även att jag var MUA för en brud fotografering i söndags, så himla himla roligt! Lägger upp fotografens bilder lite senare idag så ni får se annat än dåliga iphone bilder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0