The Streets Of London

och så åkte jag och Ture till london. allt började med panik och vi båda blev av med 1k var då vi var tvungna att fixa pass väl på flygplatsen då vi var dumma i huvudet och trodde vi kunde åka till london med id kort ahahh! skämtar ej, det var som en film, vi sprang runt som galna höns med någon tjej som jobbade där men vi hann p r e c i s .
seriöst på sekunden omg. lol osv. nu kan vi skratta åt det iaf heh. 
 
första dagen, igår, gick vi runt där vi bor hos tures farbror, en förort lite utanför london. vi gick till "centrum" och kollade runt lite. allt är superfint verkligen fast så himla tråkiga färger, har ni hört talas om något annat än gråa och beiga hus?
idag var ture och jag stora och tog tåget alldeles själva in till liverpool street och tog en shoppingrunda på oxford street. primark, boots och forever 21 var målet. 
jag hittade mycket fint hihoh! :$ jag visar imorgon!
på onsdag eller torsdag ska vi kolla in camden market då Nympha, ett klädesmärke jag följer på instagram har en pop up shop där i en vecka.... sooooo exited
 
- åka tåg, äta sushi, dricka kaffe och ego bilder heh

Kommentarer
Postat av: Denise Taylor

Åh va härligt att få vara i London! :D

Svar: Supertrevligt :D
Evelina

2014-10-07 @ 11:00:49
URL: http://autaini.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0