Jobb jobb jobb

Fy vad jag är slut, jobbar verkligen röven av mig. Två jobb på en dag och full fart hela tiden! 
Igår började jag kl 6 på morgonen!!!!! Och slutade klockan 5 på kvällen!!!! 11 timmar!!!!!TORTYR!!!!
Resten av veckan börjar jag kl 7 usch... men de e roligt och mycket lärorikt så det är värt eheh
Supersad dock då jag ej hinner träffa vänner eller pojkvän. Inte ens familj typ, känns dumt och jobbigt. Men jag stayar strong, en vecka till på SVT, njuuuter medan ja har något att göra gällande styling!

Kommentarer
Postat av: nico

alltså du är världsbäst, heja dig! och när detta är över så ska vi fira och mysa för hela slanten ❤️❤️❤️

Svar: Jaaaaaa plz mys, ja längtar 💖💖
Evelina

2014-09-18 @ 14:50:45
Postat av: nico

alltså du är världsbäst, heja dig! och när detta är över så ska vi fira och mysa för hela slanten ❤️❤️❤️

2014-09-18 @ 14:50:45
Postat av: Anonym

Vill bara säga att jag personligen tycker bäst om när du skriver om och länkar det du köpt på t.ex ebay. Tycker det har försvunnit lite den senaste tiden och skulle bli glad om det kom tillbaka!
Älskar din blogg för övrigt!

Svar: Har bara inte haft tid att sitta timmar framför ebay och leta efter roliga saker. Nästa vecka slutar min tid på SvT så efter det lovar jag att det kommer nya roliga blogginlägg, hååll ut! Tack för övrigt :D
Evelina

2014-09-22 @ 15:26:27
Postat av: Lilly

Ja, bara till att njuta på! Du är ung än! Tänk på det!

2014-09-29 @ 20:59:01
URL: http://saxros.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0