JOBB PÅ SVERIGES TELEVISION WHATJAVETGALT

VET NI VAD????? Jo jag har fått möjlighet att hjälpa till på SVT med programmet Ginas Värld med Gina Dirawi. Hur ballt????? Älskat henne i år o dar hihoh!! Utropstecken osv 
Självklart får jag ej ta bilder och så under inspelningarna men kan säga att fy vad roligt! Hjälper till med smink och scen och lite allt möjligt. Varit där tors o fre denna veckan och ska vara med tills de är klara. Känner redan att jag lär mig så himla och tänk vilken erfarenhet, super taggad
/ lite mycket text men hejhå glad

Kommentarer
Postat av: Lilly

Nej vad roligt! :D Grattis!

Svar: Tack så himla, superroligt :D
Evelina

2014-09-17 @ 15:16:59
URL: http://saxros.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0