Tikei. Mineralsmink

Detta inlägget har legat i mitt Utkast i nästan en månad nu men jäklar ska det upp!
Detta mina vänner är något jag rekommenderar till 100%.
Mineralsmink - en concealer, en foundation och en ögonskugga. 10 kr styck, gratis frakt HUR BRA?!
och för oss som är bleka som lakan, jo denna foundationen i färgen W0 är så blek så jag tom kan highlighta med den! och att den ger superbra täckning är även det så bra! Ska visa upp hur jag använder den i en video snart, jag har nämnligen börjat smalna av min näsa lite (när jag orkar heh) och då är denna världens bästa produkt. 
 
Maroon ögonskuggan använder jag i Denna Sminkvideon ♥
 
Om ni vill kolla in det lite mer på in på Tikei.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0