Lime Crime | Velvetine RIOT & Venus Palette

Skrev i förra inlägget att jag skulle få väldigt spännande post, kom lite sent så detta inlägget blev sent...oops
 
Jag, Evelina Forsell är gladast i världen för att supersnälla Lime Crime valde ut mig att vara en del av deras #limecrimeriotgirl kampanj. De skickade därav deras nya velvetine Riot till mig för att prova innan det släppts. De var även såå generösa och skickade även med deras Venus ögonskuggspalett som jag velat ha så sjukt länge! Så nu har jag alltså en gudomlig läppfärg som man inte ens kan köpa än, från mitt favorit sminkmärke, som jag fick skickat till mig fo free.
Is this real life? 2 Good 2 B Tru
 
En neutral röd, brun nyans som ser olik ut från person till person. Jag älskar den! Jag älskar den mörka nude läppen, s.k 90's läppfärgen. Jag älskar även limecrimes velvetines. Favoriten bland alla "liquid to matte" läppfärger då de har dom finaste nyanserna, doftar godis, glider på som en dröm och torkar inte ut läpparna. 
LimeCrime's Hemsida
 
Tänker göra ett eget inlägg om dessa läppfärgerna som torkar på läpparna då jag ÄLSKAR dom. Nästan varenda märke har sin egen variant nu och det är sån himla stor skillnad på dom så det nästan är kritiskt att jag berättar om dom så snart som möjligt! Så ni får höra om jag tycker de är bra/dåliga och varför. :)))
Detta inlägget är inte sponsrat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0