Min lilla butik i Sundbyberg

Jobbade öppning idag. Tycker de är så himla mysigt att dra sig sömnig till jobbet och låsa upp till butiken. Ser den som min lilla butik, fullkomligt älskar den!
Tog mig an min första makeup-rådgivning idag, blev en festmakeup på en supertrevlig kund. Orange/brun sotning med gloss på läpparna, så fint! Bytte även nummer efteråt och har redan planer om samarbete på hennes salong. En solklar perfekt första makeup kund! 

Nu sitter jag och klagar på Twitter gällande mello eheh... 
Jobbar själv hela dagen imorgon, öppnar och stänger så kom till Sundbyberg och köp lite the body shop godsaker hos mig! :)))))
Puss

Kommentarer
Postat av: BeckaBubblegum

Jag har planer på att inom en snar framtid få mitt hår vitt/silver/grått, ja något åt det hållet :P
Och du har ju så fantastiskt fint hår, skulle du kunna skriva lite om hur du får ditt hår så fint? =)

Svar: Självklart! Är dålig på att ta tag i just detta eheh... Ska ha skrivit om det många gånger men aldrig blivit av oops. men det kommer innan mars promise! En youtube video på eng och även ett blogginlägg :)))
Evelina

2015-02-08 @ 12:37:01
URL: http://annorlundamenvanlig.blogg.se
Postat av: Ellen

Hej Evelina!
Jag hitta inte din mejl så tänkte att jag kunde skriva här. Jag ska plåta nu på onsdag och undrar om du skulle vara intresserad av att göra smink och hår till plåtningen? Mejla gärna svar så snabbt du kan om du är intresserad så får du veta mer! :)

2015-02-08 @ 17:46:55
URL: http://nykvist.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0