NY BLOGG - evelinaforsell.blo.gg

Yes, nu byter jag blogg. Som ni kanske vet så tog jag efternamnet Hellman efter en av mina då stora idoler. David Hellman, sångare i Crashdiet. F.ö mest för att jag tyckte han var snygg. Så mitt bloggnamn fungerar inte riktigt. Jag vill även starta om på nytt och bli bättre på bloggandet.
 
Så i min nya blogg kommer ni se mycket mer av bilder, mua jobb, videos, smink- recensioner / nyheter / tips och allt sånt roligt. Helt enkelt mycket bättre.
+ mycket snyggare design!
Så gå gärna in och spara till era bokmärken eller följ på bloglovin så ses vi där!
Tryck här eller på bilden för att komma till bloggen. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte bara säga att dels så hamnar reklamen som är mellan varje inlägg en bit över texten du skrivit, och dels går det inte (iaf för mig) att komma in på enskilda inlägg för att kommentera

2015-03-03 @ 19:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0